ELEKTRONIZACE PRACOVNĚPRÁVNÍ AGENDY ANEB CESTA K HR BEZ PAPÍRŮ

Školící místnost Zobrazit větší
  • útery 16. dubna 2019 v 09:00 hod.
  • duben
  • Olomouc
  • Mgr. Daniel VEJSADA

Lektor:

Mgr. Daniel VEJSADA

Působí v advokátní kanceláři PRK Partners s.r.o., ve které se zabývá pracovním právem, exekucemi a insolvencí zaměstnanců.

Podrobný program školení:

1 600 Kč bez DPH(1 936 Kč s DPH)

Množstevní slevy
Počet účastníků Cena Ušetříte
3 1 839 Kč 290 Kč
4 1 742 Kč 774 Kč

Doporučte školení kolegovi!

Podrobný program školení:

Datum konání: 

16.4.2019

Časový harmonogram:

8.15 –  9.00 – prezence účastníků

9.00 – 13.00 – odborný program

Lektor:

Mgr. Daniel VEJSADA

Advokát působící v advokátní kanceláři PRK Partners s.r.o. v rámci pracovněprávního týmu. V rámci své praxe se věnuje mimo běžného poradenství v oblasti pracovního práva zejména zastupování klientů v soudních a správních řízení, otázkám srážek ze mzdy včetně exekucí a insolvencí zaměstnanců a také problematice státní služby.

Komu je školení určeno:

Školení je určeno personalistům, HR manažerům, interním právníkům, vedoucím a dalším osobám, kteří se zabývají pracovním právem a personalistikou.

Cíl školení:

Cílem školení je seznámit účastníky s možností odbourat při vedení pracovněprávní agendy potřebu papírových dokumentů. V rámci semináře probereme, které dokumenty je již dnes v rámci pracovněprávní agendy možné vyhotovovat elektronicky, a u kterých je zatím dobré nespěchat. Seminář se zaměřuje především na právní aspekty vedení pracovněprávní agendy, nikoli na technické.

Program školení:

1. Elektronické dokumenty v právní úpravě, legislativa, chystané změny

Účastníci budou seznámeni s právní úpravou elektronických dokumentů, zejména z pohledu jejich rovnocennosti s dokumenty v listinné podobě.

2. Elektronické podpisy a jak na ně

Dále bude probráno podepisování elektronických dokumentů, účastníci budou seznámeni s různými druhy elektronických podpisů pečetí a možností jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů.

3. Pracovněprávní dokumenty a jejich elektronizace

Následně budou probrány jednotlivé kategorie pracovněprávních dokumentů a možnost jejich elektronizace z praktického pohledu při personální praxi. Podíváme se, které dokumenty již dnes lze mít v elektronické podobě a kde je lepší zatím počkat. Nezapomeneme probrat ani řádné doručování dokumentů zaměstnancům či naopak zaměstnavateli.

4. Diskuze nad zkušenostmi účastníků, zodpovězení dotazů

Další informace:

Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladový materiál. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma.

Místo konání:

BEA campus, Tř. Kosmonautů 1, Olomouc 779 00

BEA campus se nachází 10 minut pěší chůze z hlavního vlakového nádraží Olomouc. Dostanete se sem také tramvají č. 1, 5 nebo 7 - zastávka Vejdovského.