JAK SE VYHNOUT CHYBÁM V PRACOVNĚPRÁVNÍCH PÍSEMNOSTECH – AKTUALITY A NOVINKY Z PRACOVNÍHO PRÁVA

Školící místnost Zobrazit větší
  • útery 22. října 2019 v 09:00 hod.
  • říjen
  • Olomouc
  • BUKOVJAN Petr JUDr.

Lektor:

JUDr. Petr BUKOVJAN

Specialista  v oblasti pracovního práva  s praxí  v  kontrolní  činnosti, autor odborných článků, spoluautor odborných publikací, zkušený lektor.

Podrobný program školení:

1 800 Kč bez DPH(2 178 Kč s DPH)

Množstevní slevy
Počet účastníků Cena Ušetříte
3 2 069 Kč 327 Kč
4 1 960 Kč 871 Kč

Doporučte školení kolegovi!

Podrobný program školení:

Datum konání:

22.10.2019

Časový harmonogram:

8.15 –  9.00 – prezence účastníků

9.00 – 13.45 – odborný program

Lektor:

JUDr. Petr BUKOVJAN

Specialista  v oblasti pracovního práva  s praxí  v  kontrolní  činnosti, autor odborných článků, spoluautor odborných publikací, zkušený lektor.

Komu je školení určeno:

Všem pokročilým i začínajícím pracovníkům ze soukromého i veřejného sektoru, kteří se ve své praxi setkávají s pracovním právem - především tedy personalistům, mzdovým účetním, právníkům a řídícím pracovníkům. 

Informace o školení:

Seminář bude zaměřen především na praktické řešení chyb v souvislosti se zpracováním různých pracovněprávních písemností. Účastníci budou na konkrétních formulacích vedeni k tomu, aby si uvědomili nedostatky a úskalí spojená s tvorbou příslušných dokumentů. Vedle toho budou seznámeni s posledními přijatými i připravovanými změnami pracovněprávních předpisů.

Program školení:

  1. Novinky a přehled změn, které se v pracovněprávní oblasti staly nebo se připravují (základní informace podle stavu legislativy).
  2. Co je pracovněprávní písemnost – dělení podle významu (kdy právní jednání a kdy ne) a formy (písemná x elektronická).

  3. Forma písemností – kdy a jaká je předepsána, nedostatek formy a důsledky z toho vyplývající. 

  4. Kdo za zaměstnavatele písemnost podepisuje – zastupování zaměstnavatele v jednotlivých případech, případy podepisování „sám se sebou“.

  5. Doručování písemností – podle jakých pravidel, formy doručení, důsledky vadného doručení, apod.

  6. Rozbor vybraných pracovněprávních dokumentů – co v pracovní smlouvě ano a co určitě ne, povinné a možné náležitosti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, jak správně nazvat změnu obsahu pracovní smlouvy, co musí obsahovat vytýkací dopis nebo výzva k odstranění neuspokojivých pracovních výsledků, základní struktura výpovědi, na co nezapomenout v rozvrhu směn, jak nařídit práci přesčas, dohoda o mzdě vs. mzdový výměr, jak formulovat dohodu o srážkách, co by měla obsahovat tzv. dovolenka, má nějaké náležitosti tzv. propustka?, musí být v dohodě o odpovědnosti výčet svěřených hodnot? atd.

  7. Aktuální judikatura (nejen) Nejvyššího soudu v pracovněprávní oblasti. 

  8. Vyjádření ústředních státních orgánů a aktuální výkladová stanoviska AKV

  9. Aktuality ke dni konání semináře
  10. Diskuse, zodpovězení dotazů účastníků    

Další informace:

Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladové materiály. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma.

Místo konání:

BEA campus, Tř. Kosmonautů 1, Olomouc 779 00

BEA campus se nachází 10 minut pěší chůze z hlavního vlakového nádraží Olomouc. Dostanete se sem také tramvají č. 1, 5 nebo 7 - zastávka Vejdovského.