NENAHRADITELNÁ ASISTENTKA

Nenahraditelná asistentka Zobrazit větší
  • středa 10. dubna 2019 v 09:00 hod.
  • květen
  • Olomouc
  • Kristýna STOKLÁSKOVÁ

Lektor:

Kristýna STOKLÁSKOVÁ

Odbornice na oblast asistentek a operativy celkově, zaměřuje se na nábor asistentek, autorka e-booků.

Podrobný program školení:

2 200 Kč bez DPH(2 662 Kč s DPH)

Množstevní slevy
Počet účastníků Cena Ušetříte
3 2 529 Kč 399 Kč
4 2 396 Kč 1 065 Kč

Doporučte školení kolegovi!

Podrobný program školení:

Datum konání:

10.4.2019

Časový harmonogram:

8.15 –  9.00 – prezence účastníků

9.00 – 13.30 – odborný program

Lektor:

Kristýna STOKLÁSKOVÁ

Odbornice na oblast asistentek a operativy celkově, zaměřuje se na nábor asistentek, autorka e-booků.

Co je cílem workshopu a co Vám účast přinese?

Cílem workshopu je zvýšení prestiže pozice asistentky, prokázání její profesionality a odbornosti a její snahy o neustálé zdokonalování sebe sama. Kromě toho získáte sebedůvěru a jasný návod, čím ráno začít práci, návod, co všechno si vyjasnit s šéfem, nové nápady a zkušenosti v oboru asistentek a prestiž. 

Co dále dostanete?

Účastnice obdrží dvě elektronické knihy - Nenahraditelná asistentka aneb staňte se klenotem svého šéfa a Důvěra v asistentku.

Program:

  1. Důvěra a respekt – role asistentky; vyjasnění očekávání; nastavení hranic a umění říkat ne; jak budovat vztah založený na důvěře; co přesně dělat k vzájemnému respektu
  2. Loajalita aneb dýchám za šéfa – co je to loajalita; jak pozná šéf, že je asistentka loajální
  3. Proaktivita a samostatnost – jak zvýšit proaktivitu a samostatnost
  4. Image a úsměv – jak být skvělým obrazem svého šéfa
  5. Chování – asertivita jako způsob komunikace a chování
  6. Komunikace – jak správně mluvit, naslouchat a pracovat s emocemi
  7. Umění prioritizace – jak správně stanovit důležitost a pořadí úkolů; jak zvýšit efektivitu v práci
  8. Znám svého šéfa a znám sebe – šéfův prostor; předpokládání versus předvídání (správná organizace času a kalendáře)
  9. Inovátor, usnadňovač, hasič – originální nápady, usnadňování práce (když něco šéf zadá, nemusí to držet v hlavě, může se spolehnout na to, že to bude hotovo na 100%) a zachraňování situací.
  10. Dovednosti a schopnosti – hardskills a softskills nutné k práci asistentky

Další informace:

Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu, 2 elektronické knihy od lektorky workshopu a další materiály. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma.

Místo konání:

BEA campus, Tř. Kosmonautů 1, Olomouc 779 00

BEA campus se nachází 10 minut pěší chůze z hlavního vlakového nádraží Olomouc. Dostanete se sem také tramvají č. 1, 5 nebo 7 - zastávka Vejdovského.